söndag 23 januari 2011

Wedding singer.

Jag har för tillfället inga spelningar inbokade. Varken med Syster Ingrid eller med Peter Sjöholm. Har däremot fått den stora äran att sjunga på två bröllop i vår. Blev tillfrågad med bara några dagars mellanrum från två olika par som jag är nära vän med. Vilka låtar de rör sig om tänker jag inte tala om..... inte nu i alla fall.
Jag har tidigare sjungit på dop och begravning men jag gör debut som Wedding singer. Jo förresten! Syster Ingrid hade en spelning på ett bröllop..................... fast de känns inte som att de räknas. De var liksom inte i kyrkan och de blev inte så där högtidligt som de ska vara............. de var mer punk!

Syster Ingrid kör så de ryker (Från en spelning i somras).

Kom att tänka på låtarna som vi hade under vigseln när jag och min fru gifte oss för snart 5 år sen:
Gyllene Tider "Kom intill mig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar