fredag 6 maj 2011

Familjen på Sticky Fingers ikväll.

Ikväll (den 6 maj) spelar min elektroniska musik hjälte Johan T Karlsson, mer känd under artist namnet Familjenpå Sticky Fingers i Göteborg. Jag hade gärna varit där och njutit av hans fantastiska poplåtar, men jag är som vanligt hemma och fredagsmyser med min egen familj. Förutom min son som just ikväll är på sitt allra första lågstadie Disco!

Skulle du ha en riktig tråkig fredakväll så kan du ju besöka den här gamla websidan med familjen
http://www.detsnurrariminskalle.com/index2.html.
På sidan gömmer sig den fantastiska instrumental låten "Hög Luft" samt 6 st remixar på den som går att ladda ner. Men låtarna leker kurragömma så du får leta en stund på websidan för att hitta dem.
Skulle du tröttna på att leta så kan du lyssna på alla versionerna härSpotify.

Dagens soundtrack: Familjen "De snurrar i min skalle" (kanske världens bästa video)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar