söndag 12 januari 2014

Min Stora Sorg - Innan du går


En otroligt gripande låt och musikvideo!
Extra gripande efter att jag läst bakgrunden till musikvideon...


Publicerad den 9 jan 2014

Den 22 oktober föddes Ali. Allt gick bra och vi skulle åka hem. Men så svimmade jag i duschen och det upptäcktes att jag var sjuk. Lungemboli. Blodproppar på lungorna gjorde det svårt för mej att andas. Under två veckor behandlades jag på sjukhus. Det var en otroligt tuff tid. Jag trodde att jag skulle dö. 


En sak som fick mej att överleva tiden på sjukhuset var min stora och bästa familj och att baby Ali mådde bra. En annan sak var tanken på musiken och allt jag vill göra med den i framtiden. Vi började filma vardagen på sjukhuset för att minnas och för att kanske använda materialet till något.

Nu befinner vi oss där - i framtiden. Jag är frisk och släpper snart mitt debutalbum. Och här är den dokumentära videon till singeln "Innan du går" (Kaah cover). Verkligheten överträffar fiktionen.

Mvh Anso, M$


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar