lördag 6 oktober 2012

Lite bilder från synth-taco kvällen på Parken förra helgen...

Indie-AW Synth Edition på Parken i Göteborg den 28 september.
På scen: MARS TV, PETER SJÖHOLM, WE ARE THE EYES och NOT LARS


Jag köpte batterier och mellanmjölk på 7-eleven inför kvällens spelning.



Not Lars bjöd på en mycket stämningsfull spelning trots 
att han var mycket nervös inför sitt första liveframträdande.


We Are The Eyes bjöd på skön Joy Division pop.



Fantastiska Mars TV levererade sina låtar med stil.


Maria Wetterstrand tyckte att min spelning var bra.

Eftersom jag inte fick några bilder från min egna konsert, då jag själv var upptagen med att stå på scenen och spela och sjunga, bjuder jag här på några filmklipp från min spelning som någon vänlig själ har filmat.....

Peter Sjöholm "Attityd"

Peter Sjöholm "Varför blir jag jämt så glad när jag träffar Anders"


Läs mer om kvällen på ANNAS KLUBBLAND.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar