fredag 1 juni 2012

Sator på Taubescenen ikväll!

Det är mycket som händer i Göteborg ikväll!


Taubescenen på Liseberg fortsätter att bjuda in gamla klassiska, svenska band som hjälpt till att skriva den moderna, svenska  rockhistorien. Den här gången är det Sators tur!
Lyssna in dig på deras klassiska 90-tals plattor "Slammer" (1988) "Stock Rocker Nuts" (1990) "Headquake" (1992) "Barbie-Q-Killers" (1994) "Stereo"  (1995). Ta sedan spårvagen till Liseberg och sätt dig tillrätta på en skön pall vid Taubescenen. För kl 19:00 (den 1 juni) smäller de!

Jag tycker fortfarande att "I wanna go home" är en helt fantastiskt bra poplåt!

4 kommentarer:

  1. Denna gång är jag inte på plats och direktrapporterar. Får jag tag i en Volvo PV kommer jag vara ute på parkeringen och sladda istl.
    Men Stellan ska tydligen dit. En verkligt kultiverad man den där Stellan. Två teaterbesök och en rockkonsert på samma vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TRE besök på Mimers hus teater. En uppsättning av Djungelboken och två konserter!
      Rätt ska vara rätt!

      Men Sator ska jag på.. Kom igen då Boman, häng mä'!

      Radera
  2. *harkel* ursäkta min felinformation. TRE är bättre än TVÅ.

    SvaraRadera