söndag 3 juni 2012

Två dagar kvar........

Två dagar kvar till Syster Ingrids första livespelning på över ett år....


Läs mer här

Olof tar de hela med ro.

I går körde vi genrepet med Syster Ingrid inför tisdagens gigg på Henriksbergs Takterrass! 
I dag har jag fortsatt mitt arbete med att få klart Syster Ingrids skiva. Ansökan om bolagskod för ISRC står på schemat. Måste dessutom gå via posten..... Tusen grejer som måste fixas innan allt är klart. Skivreleasen känns sjukt långt borta just nu, fast den egentligen kanske är här om bara några veckor!
Som grädde på moset har jag dessutom fått ringa runt till de andra banden som ska spela på tisdag och kolla  vilka som ska ta med baslådor, trumset och toppar osv. Och allt detta gör jag bara för att jag tycker det är så vansinnigt roligt att skrika i en mikrofon.....

Att jag har ett jobb och två barn som jag ska sköta om känns just nu väldigt avlägset.
Eller att jag ska springa Blodomloppet i Göteborg imorgon.......

Är man PopPappa så är man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar