måndag 26 september 2011

18 remixar på vart jag mig i världen vänder!

Nu finns det en ny singel med Den Svenska Björnstammen på Spotify. Singeln innehåller 18 spår! Eller rättare sagt 18 stycken remixar på deras låt "Vart jag mig i världen vänder". Och när stora namn som t ex Lovisa Negga, 047 och Slagsmålsklubben dyker upp bland de som mixat låten, så låter detta onekligen mycket intressant!




Tyvärr har jag haft lite problem med att spela upp 047's remix. 
Men jag hoppas att det kommer att lösa sig med tiden....

2 kommentarer:

  1. SDL remix var det bästa jag hört faktiskt!
    otroligt bra

    SvaraRadera
  2. Jag hörde någonstans att de hela startade med att Björnstammen hade en remix tävling på Twitter där Hugo Kalm slutade som segrare.

    Det finns många sköna remixar på låten. Jag gillar basgången i COMIC SANS Remix skarpt.

    047 är ju också grymma precis som vanligt....

    SvaraRadera