torsdag 29 september 2011

Tre nysläpp för den elektroniskt musikberoende...

I går spelade jag och grabbarna innebandy som vanligt. Jag snackade med Liesén i omklädningsrummet efteråt. Jag och Liesén har två saker gemensamt. Vi är båda  duktiga på att göra fula tacklingar på planen (fast jag tror att Liesen är något duktigare än mig). Sedan är vi båda väldigt duktiga på elektronisk synth/pop musik (fast där tror jag att jag är något duktigare än Liesén...). Fast i går chockade han mig med hela tre nysläpp som jag helt hade missat......

Först den brittiska kvartetten Ladytron som släpper sin 
nya skiva "Gravity the seducer" (Release 12 september).

Sedan kult synthbandet VNV Nation som släpper 
skivan"Automatic" (Release 16 september).

Sedan den svenska synthduon Kite  som släpper 
sin fjärde EP "Kite IV" (Release 21 september).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar