söndag 25 september 2011

Mitt liv som hårdrockare under en helg.

Jag åkte till Helsnigborg i helgen för att känna på 
vardagslivet som en hårdrocks gitarrist. Hårdrocks-
bandet 8stones gitarrist Jocke (till vänster på bilden) 
tog villigt emot mig med öppna armar.

En promenad i Råås hamn med utsikt mot Danmark.

De hårda hårdrockar livet i ett radhus.

Lyssna på 8Stones EP "Ignited" här.

Man kan inte begära så mycket samspel av en synhtare 
och en hårdrockare. Men efter en helg tillsammans kunde vi 
i alla fall spela Lady Gagas "Bad Romance" felfritt.

Tack Jocke för en fantastiskt helg. Jag hoppas att du snart 
kommer hem till mig och provar på vardagslivet som synthare.


"Mitt hårdrocks-jag och jag undrar vem det var"
                                                                                            Kent - En Himmels Drog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar