torsdag 30 augusti 2012

EXTRA EXTRA!!!



I morgon (fredag den 31 augusti 2012) inleds årets viktigaste musikfestival Electronic SummerAlla måste komma! Tyvärr så kan jag inte komma själv eftersom min fru är på resa med jobbet hela helgen. Men jag kommer att vara med er i mina tankar..... och kanske kommer jag att dyka upp på något sätt i någon form under festivalen...

Universal Poplab spelar kl 22.00 imorgon kväll. Christer har bytt 
ut sin fina Morrissey-frilla mot en röd basker och ett tomteskägg :(

2 kommentarer:

  1. hoppas dom fimpat skägget :)blir spännande att se i morgon :)

    SvaraRadera
  2. Vad har han gjort med sig den en gång så snygge Christer?

    Skägg i all ära men hade du spelat stoner Christer hade du passat kungligt i den genren. Men synthpop...

    SvaraRadera