lördag 17 december 2011

Gojs - De e lugnt, de blir inte mer.

Gojs

Det var över ett år sen som jag hörde den här låten första gången. "De e lugnt, det blir inte mer" med de hemliga soloprojektet Gojs. Eller jag vet inte om det är så hemligt egentligen.... Killen bakom låten är, om inte jag har fiskat i helt fel vatten, en av medlemmarna i de gamla Göteborgsbandet Psalarm.

Den här låten gillar jag! En skön kombo av Thåström och Ljungström med en vacker text.
Undrar om de här bara var en engångs grej eller om han sitter på fler låtar?

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för dom vänliga orden Peter,
    dom värmde.Fler låtar kommer snart.

    Måste säga att jag alltid lyssnat på dina låtar
    med stort välbehag och nyfikenhet.

    God jul o gott nytt år!!

    //Bengt(gojs)

    SvaraRadera