lördag 4 februari 2012

Azure Blue - Årets pop på Manifestgalan 2012.

Lyssna på Azure Blues skiva "Rule of thirds"


Tobias Isaksson alias Azure Blue kammade alltså hem priset årets pop på Manifestgalan i går. Tobias, som tidigare varit aktiv i banden Irene och Laurel Music, sa följande klassiska uttryck i en TV intervju på TV4 för ett par veckor sen.

Jag tycker inte att tävla i musik är så bra....
och det gäller till den dag jag vinner allt...
och jag hoppas att den dagen är snart.

Grattis Tobias, nu har du vunnit!
Förövrigt tycker jag att du ska titta på hela TV intervjun här. Det var längesen jag såg en sån bra intervju med en artist! En mycket avslappnad och trevlig pratstund. Tobias ger skenet av att vara en blyg och tyst person. Men han är väldigt självsäker och humoristisk i sina svar och utläggningar.

Musikg%C3%A4sten:%20Tobias%20Isaksson

Azure%20blue%20-%20Catcher%20in%20the%20rye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar