fredag 17 februari 2012

En vinyl-Singel-Attack!!!!!

Jag tog en sväng och kollade vinylbackarna på Returvaruhuset i Stenungsund i går. Jag köpte ingenting men jag blev attackerad av en hel hög med vinysinlgar som jag kände att jag ville föreviga......

Racey
"Some Girls"
Nicole Rieu
"Je suis"









Lio
"Amoreux Solitaires"

Natasha England
"Iko-Iko"








Teach In
"The Robot"



Niclas Wahlgren
"En het sommarnatt"






The Nolans
"Don't love me too hard"




Attack
"Tokyo"





Rock De Luxe
"Rym en dag"





La Bionda
"Disco Roller"

Eberhardt Jularbo Orkester

Häslning Från Furuboda
"Räck mej din hand"



1 kommentar:

  1. Annars rekommenderar jag varm bloggen "Katastrofala omslag" som botaniserar i just skivomslag, med förkärlek för 70-talets dansband.

    http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

    SvaraRadera