lördag 11 februari 2012

Inställt på grund av sjukdom.

I veckan gnällde jag för att Zombiekrig hade ställt in kvällens spelning på Belsepub.
När jag väl hade gnällt klart tog jag beslutet att gå på Belsepub i alla fall.
Nu ligger jag själv här och är sjuk så nu blir det inställt lika förbannat.
Det blir aldrig som man tänkt sig.


Nu sitter jag istället själv hemma och tittar på The Crow
En gammal halvtaskig 90-tals actionfilm med ett minnesvärt soundtrack.
Filmen är annars mest ihågkommen eftersom Brandon Lee dödades under filminspelningen i en olycka med skjutvapen.

Soundtracket:
"Burn" - The Cure 
"Golgotha Tenement Blues" - Machines of Loving Grace
"Big Empty" - Stone Temple Pilots 
"Dead Souls" - Nine Inch Nails 
"Darkness" - Rage Against the Machine
"Color Me Once" - Violent Femmes 
"Ghostrider" - Rollins Band 
"Milktoast"  - Helmet 
"The Badge" - Pantera 
"Slip Slide Melting" - For Love Not Lisa 
"After the Flesh" - My Life with the Thrill Kill Kult 
"Snakedriver" - The Jesus and Mary Chain 
"Time Baby III" - Medicine 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar