lördag 5 maj 2012

I dag har Syster Ingrid spelat in musikvideon till megahiten "HarrysKorvbar"!

Samling i Stora Höga.

Olof och Boman är laddade.

Beredda med kameran väntar vi på att butikerna ska öppna.

Filmningen är i full gång.

Lunch och planering på Harrys Korvbar.

Självklart filmade vi i frisörsalongen också.

Boman laddar inför sitt framträdande.

Hela filmteamet samlade i busskuren.

Baggy ställer upp kameran för buss scenen.

Harrys Korvbar <3

Vi knödde in hela bandet med instrument i korvbaren.

Olof och Per njuter av att de slipper stämma.

Jag avslutade med att trycka i mig 3 stycken korvar och en 
pucko medan Baggy filmade. Jag köpte ytterligare en korv som jag 
åt samtidigt som jag blev filmad i extrem närbild med fisheye objektiv.

Jag ser med stor spänning fram emot att få se resultatet, 
och de tror jag att du också gör......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar