lördag 12 maj 2012

Svenska singlar från 2012.

Känner att jag ligger lite efter i bloggandet om den svenska popmusiken igen.
Får helt enkelt löpa ikapp med ett litet singelmaraton...





Jonas Lunqvist "Alla för sig"
Linnea Henriksson "Alice"
Vånna Inget "Jag ska fly tills jag hittar hem"
Popterror "40 år"
Popterror "Sommarjacka"
Love Antell "Stjärna där"
David Urwitz "Fråga nån som vet"
Andréas Grega "Om jag vore snickare"
Carolina Wallin Perez "Baby"
Magnus Carlsson "Platsen i mitt hjärta"
Albin Gromer "Så många gånger"
Jonathan Johansson "Ingenting Stort"
Kristian Anttila "Hisingen-Manhattan"
Markus Krunegård "Everybody hurts"
Norlie & KKV "Där jag hänger min hatt"
Navid Modiri "Den inre apan"
Magnus Ekeland & Stålet "Supernova"
Per Egland feat Kicki Halmos "Svårt att förstå"
Per Egland "Reptilhjärta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar