tisdag 30 augusti 2011

Fest hos Mange!??!!

Jag har utökat mina musiklärar timmar på jobbet i år, vilket jag tycker är fantastiskt kul. I går hade jag min första nia efter att ha mjukstartat med två sjuor. Ett gäng mycket trevliga och glada ungdommar!
Jag inledde första lektionen med att spela och sjunga Bruno Mars låt "Just the way you are". I slutet av lektionen frågade jag eleverna om de hade några bra förslag på andra låtar som vi kunde sjunga på musiken. En kille tyckte att vi skulle sjunga "Fest hos mange"........

What?


Borde jag känna till den här? Det är bara att inse att jag tillhör en något äldre generation......

1 kommentar:

  1. Jag citerar Cleas Eriksson:
    "Det görs alldeles för mycket musik, och här är en låt till - Fy fan!"

    Han har så rätt:
    http://www.youtube.com/watch?v=ewwXGPNRCM0

    SvaraRadera