torsdag 7 april 2011

Fullängdare 2011.

Jag känner att jag inte hänger med riktigt i musiksvängarna just nu. Mina barn spelar Melodifestivalen 2011 och Dannys fullängdare "In the Club" på CD-spelarna i sina rum. Det är svårt som pappa att strida för sin egen musik. Hade jag fått välja så skulle mina barn spela några av dessa skivor i sina rum:


What did you expect from the Vaccines?


The Vaccines "What did you expect from the Vaccines?"
Crystal Fighter "Star of love"
Fleet Foxes "Helplessnes Blues" (Fast fullängdaren har inte kommit ut på Spotify ännu, bara singeln).
Peter Bjorn & John "Gimme Some" (Har inte heller kommit ut på Spotify ännu).
Bob Hund "De överexponerade gömstället"

Jag har bara fått smålyssna på några dessa album på kvällarna när banren somnat. De verkar vara väldigt bra......

2 kommentarer:

  1. Skulle vilja påstå att syster Ingrids kommande fullängdare saknas i listan...

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnade på de nya mixarna genom iPhonen direkt ut i biljögtalarna! De låter riktigt NICE!

    SvaraRadera