onsdag 20 april 2011

Tryckfels-Nisse gav mig fyra fyrar i GP.....Igen. TACK!

Jag fick ett SMS från min vän Boman i morse: Ser att du är med i GP igen. Grattis! Han skickade även med ett suddigt foto som var taget från tidningen där jag knappt kunde urskilja texten: SYNTHPOP Peter Sjöholm med fyra fyrar under.
Jag tyckte att det var lite märkligt eftersom jag inte lagt upp någon ny musik på nätet på säkert ett halvår. Jag var tvungen att ringa upp Boman för att se efter vad det var frågan om. Men mycket riktigt så stod det en recension på sidan Osignat i GP med Peter Sjöholm i dag. Boman läste högt för mig ur tidningen och nu blev de hela ännu mer konstigt. De han läste för mig var på orden exakt samma recension som jag fick förra året. Fast bara de första raderna...... sen tog de slut mitt i en mening.

Jag vet inte vad de håller på med uppe i GP-huset. Men man kan ju fundera på hur en recension som skrevs för ett år sen kan dyka upp i samma tidning igen ett år senare. De har kanske för mycket rökpauser....

Men det är ju alltid bra att synas..................... så jag ska inte klaga.

Så här såg recensionen ut förra året.

Så här såg recensionen ut idag.

2 kommentarer:

  1. Inte bara din enda kusin...20 april 2011 kl. 20:29

    Hej
    Läste om dina fyrar i gp och hittade din blogg, väldigt kul så nu ligger det en spotify lista under namnet Sjöholm, Tim tittade på Robyn på SVT och sa att det var Teddybears när hon sjöng Cobrastyle, respect, annars är det mycket mello o Saaaade, Vi hörs

    SvaraRadera
  2. Hej Kusin!
    Kul att du är här och kollar.
    Ja de är mycket Saaaade här med.
    Eller Nasse Pom som min flicka kallar hans senaste alster.......

    SvaraRadera