tisdag 3 januari 2012

Liz-Marie - Psykopat


Den svenska artisten Liz-Marie har precis släppt sin nya singel "Psykopat".
Hon har tidigare varit en av medlemmarna i duon Tylöflickorna från Halmstad. Gruppen blev lite halvkända för ett par år sen med sin låt "Brev från fru Kokett". Låten producerades av Mats MP Persson från Gyllene tider och spelades flitigt på P4 och nådde en 6e plats på finlandstoppen...

Jag föredrar Liz-Maries solo låtar. Jag gillar hennes synthiga sound, speciellt de som finns på den senaste låten "Psychopat". Liz-Marie har tidigare släppt singlarna "Bitter", "Dansa", "Drömmen om oss", "En av dom", "Faller" och "Min väg".


Jag kan mycket väl tänka mig att hoppa upp och ner på dansgolvet på någon närliggande klubb till den här låten i vinter.....

 

Allt som du sa 
Jävla psykopat
Du tog vad du ville ha
För att sen ge dig av
Ett vapen i ditt hjärta 
Du stänger bara av
Du kommer aldrig undan
Jävla psykopat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar