torsdag 26 januari 2012

Ny intro tävling - Tema synthslingor!



Svaren får ni nästa vecka......

6 kommentarer:

  1. Sök till Bolibompa!!!!

    SvaraRadera
  2. 1. Depech mode - Just cant get enough
    2. Yazoo - Dont go
    3. ?
    4. ?
    5. Trans X - Living on video
    6. Pet shop boys - Suburbia
    7. Rational truth - City of light
    8. Kraftwerk - The Robots
    9. Journey - Separate ways

    Kunde inte fler än dessa. Ha det gott & kul med kläderna :)
    /Mats

    SvaraRadera
  3. Jag trodde du var hårdrockare Mats..... Men du har ju bommat på Hårdrocks-låten!

    SvaraRadera
  4. va.. var helt säker på Journey... kollade t om av med Spotify.

    SvaraRadera
  5. faan jag är ju kass på det här - inte ens den så kallade hårdrockslåten kunde jag. /Gazz

    SvaraRadera
  6. Fantastisk tävling! Och 4:an var klurig men jag kunde även den. Hårdrockslåten kunde jag icke men så är jag ju synthare.
    Tack för rolig lek!
    /Ed

    SvaraRadera