onsdag 11 januari 2012

Brown Noise.

Det satt en elev inne i musiksalen idag och tryckte på varenda keyboard tangent han kom åt. Han såg djupt koncentrerad ut och när han tittade upp och såg att jag iaktog honom sken han upp. Han berättade, mycket ivrig på rösten, att de skulle finnas en ackord kombination som skulle tömma hela tarmsystemet. Den gick under begreppet Brown Noise.
Jag skrattade högt när han berättad detta. Han tittade lite besviket på min reation och menade på att det faktiskt är sant.
-Det är de säkert, sa jag....  Jag försöker bara tänka mig hur det skulle bli om man inledde en konsert med just de ackordet!
Killen Skrattade också när han försökte föreställa sig detta. Sedan tystnade han igen och sa att det är faktiskt sant.
-Jag har faktiskt läst det på internet...
-Vistt.... Annars är det ett grymt bra bandnamn... Brown Noise!

 Vi heter Brown och vi menar de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar