söndag 15 april 2012

Grattis Amy Diamond på 20 års-dan!


Amy Diamond la upp en fin bild på sin födelsedags tårta idag på Twitter, med alla möjliga dekorationer på.... 
Folk tror säkert att jag är ironisk men jag har alltid gillat Amys musik. Jag har däremot haft svårt för att hon fortfarande i 20 års ålder klär sig som ett barn. Jag brukar bland annat se henne på Bolibompa med plasthundar som hårspänne..... 
Tyvärr tror jag att hon har fastnat i sin roll som barnkändis, då hon redan som 12 åring slog igenom som artist. Fast om man som jag stör sig på Amy Diamond klädstil, så kan man klä på henne själv på den här fantastiska sidan....
Amy är dessutom aktuell efter en uppmärksammad textrad i Maskinens låt "Välkommen till mitt liv". Jag är ett stort maskinen fan men jag tänker inte uttala mig om vad jag tycker om texten....
Jag är ett stort Amy Diamond fan också..... det finns en anledning till att henne autograf hänger i Syster Ingrids replokal.



"Thank You" - Min favorit låt med Amy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar