måndag 9 april 2012

Kristian Anttila - Djur & Människor

Kristian Anttila, Stenungsund 2006

Första gången jag såg Kristian Anttila var på Kulturhuset Fregatten i Stenungsund, november 2006. Det var inte många som var där i publiken och såg honom, men Kristian såg till att vi som var där fick ta del av en riktig show.


Andra gången jag såg Kristian var när jag själv var förband till honom i december 2008 på Storan i Göteborg. Jag fick äran att prata med honom i logen och jag måste säga att Herr Anttila är en riktigt skön snubbe!

Nu är de dags för Kristian Anttila igen när han släpper sitt femte album "Djur och Människor"! På releasefesten i helgen 
var det maskerad med tema djur och männisor. 
Anttila hittar alltid på något extra...


2 kommentarer:

  1. "...när jag själv var förband".
    Kul mening med tanke på att du brukar uppträda ensam på scen som soloartist. ;-)

    SvaraRadera
  2. Förartist menade jag ju naturligtvis ;)

    SvaraRadera