fredag 29 juli 2011

Let's get Physical! (Kram-Kalas)

Jag fick en evenemang inbjudan på Facebook i veckan. "Krama en främling" heter den och de går ut på att man ska krama någon man inte känner och samtidigt säga något i stil med "Jag vill ge dig en kram för att visa att det finns kärlek i världen". Så skulle du få en kram av någon du inte känner i bankomatkön eller liknande under dagen så är det förmodligen någon som har fått den här inbjudan.

Själv ska jag gå på BrygganStenungsbaden ikväll så de kommer nog bli ett himla kramande för min del. Mest med min fru på dansgolvet hoppas jag......

I samband med att jag sitter och skriver detta så kommer jag att tänka på låten "Lets get Physical" med Olivia Newton - John. För ett par år sen gjordes en hel skiva med bara svenska artister som tolkade den låten. "We SC - let's get Physical" heter den och jag tycker att den blir ett bra soundtrack för hela den här dagen..... Speciellt den gamla västkust duon Cat5's version!

Dagens soundtrack: Cat5 "Let's get Physical"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar