måndag 11 juli 2011

Sveriges minsta festival blev succé i år igen.

Med ett publikrekord på minst 30 festivalbesökare kann vi bara konstatera att detta blev den bästa festivalen någonsin. Stämningen var på topp och alla delade med sig av sitt allra bästa festival-humör. Festivalen 2011 kommer vi alla att minnas på många olika sätt....

Hoppborgen var ny för i år och blev en stor attraktion för alla 
festivalbesökare. De både boxades och kramades inne i Giraffen.

Scenen var lika charmig som vanligt. Min 
Roland D-50 fick stå ute och lufta sig i solen.

Till lunch åt jag en hel flintastek (så stor att jag fick äta 
fyra tallrikar) och två paprikor. Lite åt GI-hållet.....

Olof Och Boman utanför husvagnen.

De enda som jag inte var riktigt nöjd med på festivalen var mitt eget solo framträdande på scenen. Peter Sjöholm  kom aldrig riktigt i stämning, främst beroende på de dåliga ljudet. Men framträdandet med de hemliga bandet blev en stor succé.  Jag kommer att avslöja mer om detta senare....

De hände så otroligt mycket roliga saker denna helg så jag har valt att potionera ut de i flera mindre blogginlägg.

2 kommentarer:

  1. "Festivalen 2011 kommer vi alla att minnas på många olika sätt..." Jo tack... ;-)
    Tycker spelningen var alldeles lysande!

    SvaraRadera