tisdag 12 juli 2011

Musik från årets festival.

När jag vaknade upp på morgonen efter festivalyran hade jag huvudet fullt med massa sköna minnen från festivalkvällen. När jag dessutom kollade i min iPhone så var den full av konstiga kort och filmsnuttar samt massa låtar som jag sparat på min Shazam App. Låtar som spelats under kvällen på dansgolvet och på andra platser på festivalområdet. Det är alltid kul när man får ta del av ny/gammal musik!


Här är några av de låtar som spelades under festivalen:

Darkthrone "I am the graves of the 80s"
George Benson  "Give me the night"
Autodafeh "Bodycount"
Turbonegro "Selfdestructo Bust"
Nelly , Ali & Gipp, Paul Wall "Grillz - Dirty"
Control Denied "What if...?"
Adept "The ballad of planet earth"
Culture Beat "Mr vain"
The Tokens "The lion sleeps tonight"
Gossip "Heavy Cross"
NOFX "Theme from A NOFX album"
The Dandy Warholes "Wonderful You"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar