onsdag 20 juli 2011

Snuss-Stock 2011.

Då var de dags igen.....



Årets Snuss-Stocks festival 2011.

Vad ska man säga inför årets festival......
Raggare United spelar i år igen..... kul!
The Archers spelar i år igen...... jätte kul!
Salvadir spelar på festivalen för första gången..... fantastiskt kul!
Dessutom kommer en av Stenungsunds IF's bästa spelara att uppträda.
Marcus Sennewald! Han lär va lika bra på att sjunga som att spela fotboll.
BTW så var jag barnvakt åt honom när han var så där 2-3 år gammal......

Jag filmade lite när The Archers spelade på festivalen 2009.



Jag tror att de här är festivalens singaturmelodi.....typ.

Hitta fler artister som Raggare United Myspace Music

"ALLA ÄR GLADA INGEN ÄR LEDSEN"

1 kommentar:

  1. Hej Peter! Jag hittar endast dig som närmaste träff på snuss-stock. Vet du möjligtvis vem man bör kontakta om man vill spela i år på festivalen? Som Jag förstår har du även spelat där själv?

    Allt gott och tack på förhand!

    / Orsi
    Kontakt: orsi.toro@gmail.com

    SvaraRadera