söndag 16 januari 2011

Bowling & Solsidan.

En riktig söndag........
Hela familjen drog iväg och bowlade idag. Kul att kunna göra någonting allihop tillsammans. Från våran minsta snart-3-åring  upp till mig 35-plusare. När barnen spelar så åker skenorna upp på sidan så inte klotet åker i rännan. Och när pappa (jag) kastar så åker jag skenorna ner igen så att klotet kan hamna i rännan....................
Fantastiskt kul!


Jag och min fru har lånat Solsidan-boxen som vi började plöja igenom idag. Tittade dessutom på första delen av den nya säsonge ikväll. Jag känner att jag befinner mig i en ålder där jag kan skratta igenkännande åt karaktärerna i serien. Visste du förresten att Henrik Dorsin bara är 33 år! De berättade trummisen i Syster Ingrid för mig och jag har kollat de på Wikipedia (de sista var ett internt skämt som bara några få förstod).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar