söndag 2 januari 2011

Då åkte granen ut......

I går var det dags....... att slänga ut julgranen.
Den har barrat så sjukt mycket i år. Om det beror på kvalitén på granen eller på att en liten familjemedlem har som vana att möblera om pyntet i granen ska jag låta vara osagt...... Men i går åkte den ut. Det var rätt så skönt faktiskt den tar trots allt en del plats.
Jag har haft som en hemlig jultradition varje år när vi klär av granen att spela "Dover-Calais" med Style under tiden. Jag tror att jag har gjort det under minst 5 års tid. Varför undrar du? Därför att det är en kul grej svarar jag! Det är fortfarande ingen i familjen som har kommenterat något, fast efter de här blogg inlägget så kommer min fru i alla fall att läsa de. Så då får hon reda på det nu.


Så här såg de ut under granen när vi hade klätt av den.

Så här såg det ut under granen när jag lyfte på den och släppt ner den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar