söndag 30 januari 2011

En riktig "hemma hos Sjöholm-söndag".

I wake up every mornin', I stumble out of bed
Stretchin' and yawnin', another day ahead
It seems to last forever, and time goes slowly by
Till babe and me's together, then it starts to fly

Denna morgon började med att min dotter spillde ut ett glas mjölk över köksbordet samtidigt som radion spelade "Morning Train (Nine to Five)" med Sheena Easton. Lite vackert på något sätt! Egentligen borde man väl bli förbannad, men med tanke på att hon gör en sån manöver i snitt fem gånger i veckan har jag slutat att brusa upp mig. Lite hushållspapper, fyll på med ett nytt glas och allt är som vanligt igen.
Det har varit en skön söndag. Jag och min son tittade på "Harry Potter och den flammande bägaren" och höll varandra i händerna i slutet när Voldemort visade sig. Efteråt spelade vi Fifa Soccer på Wii spelet. Jag var bl a Liverpool och slog Arsenal med 4-0....
Det har varit en såndär söndag när jag inte äns bytt om från mysbyxor till Jeans!
Avslutade kvällen med att köra ett pass på motionscykeln (första gången i år).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar