lördag 8 januari 2011

Peppakakeland.


Ikväll kraschade vi pepparkakshuset med hammaren. Tillsammans med ett glas mjölk är detta en av julens godaste deserter. Krossade pepparkakor + Kristyr + Smält socker + Nonstop + lite bomull = GOTT! Jag pratade med en kvinna på jobbet strax innan jul som berättade att hon la ner mycket jobb i sitt pepparkakshus bygge. Fast en sak som förvånade mig var att familjen inte åt upp huset utan sprängde de när julen var slut!!!!! Hon hade till och med filmat spektaklet......



Under dagen har jag och min fru åkt runt och tittat på ny bil. Vi har pratat med olika bilförsäljare och provkört olika bilar. Jag kommer att berätta mer om detta när affärerna är klara.
Under bilturerna hade vi turen att få lyssna på Traxlistan som i dag bara spelade 80-tals låtar.
Bara bra låtar och en av dem passade perfekt till dagens soundtrack.....

Dagens soundtrack: The Cars "Drive"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar