fredag 25 mars 2011

Isglass på Dagis.

I morgon fyller min lilla flicka 3 år. I morgon var det exakt tre år sen som vi åkte till BB mitt i natten i tio minusgrader och massa snö. Jag hoppas att den där snön inte tänker komma i år igen, utan att de har snöat klart för den här säsongen........... Men man vet ju aldrig.
I dag fick i alla fall min dotter med sig ett stort paket Piggelin glassar som hon bjöd sina kompisar på dagis. Hon var mycket nöjd och glad. I morgon får hon paket på sängen. Men vad hon får för något tänker jag inte skriva här...... hon kanske tjuvläser bloggen!


I morgon ska vi sjunga ja må hon leva......

Alternativa sånger man kan sjunga:
The Smiths "Unhappy Birhtday"
The Smashing Pumpkins "Today"
Kenta Gustafsson "Just idag är jag stark"
Pixies "La La Love you"
Jens Lekman "Happy Birhday dear friend Lisa"
Junior Boys "Birthday"


1 kommentar: