tisdag 1 mars 2011

Jakten på Oh' boy.


Jakten på medlemmarna i den gamla popduon Oh'boy fortsätter. Vad gör Micke Stenberg och Pontus Hultgren idag engentligen?

De här är vad jag har gjort:
Jag har skrivigt ett meddelande till alla som heter Micke Stenberg på Facebook och frågat om de möjligtvis var en va medlemmarna i popduon Oh'boy.

De här är vad jag har hittat:
Information om deras fullängdare på finska på websidan Huuto.net.


Apropå svenska 80-tals duos!
Visste ni att Surfturf ska göra ett återföreningsgig på Ritz Reunion Party (Debaser) i Stockholm, Lördag 21 mars!!!

5 kommentarer:

  1. Vilken underbar popnörd du är Peter. Heja, heja!

    SvaraRadera
  2. Surfturf dom gillade jag:-)
    /Stefan i oxelösund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Jag var med i både Oh'boy och SurfTurf.
      Nu för tiden skriver jag hits åt olika popartister.

      Bästa hälsningar,
      Pontus

      Radera
    2. Jag tror att jag kommit över samtliga vinylskivor med Oboy! Jag har hört ryktas om att det finns en julutgåva av "vi går genom natt" som jag inte har. Det var roligt att du hörde av dig Pontus. Jag gillar verkligen er musik!

      Radera
    3. Hej. Har CD singeln "Vi Går Genom Natt" Där finns julversionen med. Kan tänka att sälja den om du är intresserad.

      Radera