söndag 5 juni 2011

En lyckad bröllops konsert.

I går var det dags igen för ett bröllops gig. De andra på två veckor. Den här gången var vi ett helt band som spelade och de blev riktigt lyckat. Du hittar lite information om band medlemmarna och bilder från repetitionerna om du klickar här.

Ceremonin ägde rum ute på Önnereds brygga i Göteborg och det var strålande sol ute.
Här är lite bilder från våran soundcheck:

Sara, Hanna och Magnus spelar medan Peter kollar ljudet.
Jag fick grymm feeling när jag sjöng "Jag ger dig min morgon"
 samtidigt som jag tittade ut över de glittrande havet
 medan båtarna la till vid bryggan.
Peter trummar till en vacker utsikt.
Min utskikt från synthen.
Klara sjunger upp och känner på pianot
Här är några av låtarna vi framförde:
"Psalm noll noll"

Jag har som vanligt inga bilder från vigseln.
Men det var återigen en fantastisk kväll som pågick långt in på sen timmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar