tisdag 28 juni 2011

Where the action is:

  • När jag lämnar mina fina barn på skolan och dagis på morgonen innan jobbet.
  • I min bil på väg till jobbet när jag lyssnar på Spotify genom bilstereon.
  • På mitt jobb där jag tvättar bort klotter från väggarna tillsammans med mina sommarjobbare.
  • När jag hämtar mina fina barn från skolan och dagis efter jobbet.
  • I min systers hus där jag ger hennes katt mat eftersom hon själv har åkt på semester.
  • I mitt hem när jag lagar mat till min underbara familj.
  • När min underbara fru kommer hem från jobbet.
  • I soffan efter maten när jag och min son håller på att varva Lego Harry Potter på Nintendo DS.
  • När jag gör i ordning mina barn för kvällen innan de ska sova.
  • När jag själv somnar helt utmattad i sängen till något bra TV program.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar