söndag 5 juni 2011

Niklasson?

Måste förresten passa på att berätta om hur natten slutade igår!!!!
Jag tyckte att jag var bra rund under fötterna (som man kan utrycka de) när vi åkte hem från bröllopet igår. Jag hade svårt att fokusera ögonen på vägen (som tur var så var det inte jag som körde). När vi svängde av i Stenngsund fick jag plötsligt se en man ligga på rygg på trottoaren utan att röra sig. Vi stannade bilen och jag sprang ut och försökte få liv i honom. Mannen var mycket full och plötsligt kände jag mig nästan spiknykter! En ambulans passerade och jag fick stoppat den. Men de hade inte tid att ta hand om honom eftersom de var på väg till en annan utryckning. Jag fick tillslut upp honom på fötter och lyckades få honom att berätta var han bodde. Jag gick hand i hand med honom medan han sluddrade, garvade, vinglade och ramlade . Han berättade att han hade varit på Svensexa. Jag fick tillslut in honom i rätt portuppgång och låst upp dörren så han kunde komma in i sitt hem. De stod Niklasson på dörren.

Så om du bor i Stenungsund och heter Niklasson i efternamn och var på svensexa igår och kanske har ett svagt minne av att du gick och höll en man i handen på vägen hem. Så vill jag bara tala om att det var Peter Sjöholms hand du höll i.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar