tisdag 8 november 2011

Rätta svaren till intro-tävlingen!!!


Temat den här gången var signatur melodier!!!!!

Rätta svaren:
1. The Simpsons.

Min version var lite inspererad av Green Days tolkning av låten (lyssna här).

2. Björnes Magasin.


3.Varuhuset.


4.Jönssonligan.


5.Polisskolan.


Bonus:
Bullen

Det tog lång tid innan jag hittade orginal melodin på Youtube.Senare hade de den
mer kända signatur melodin som var taget från introt på INXS låt "Guns int the sky"



Hur många rätt hade du?

3 kommentarer:

  1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

    Jag satte Bullen!!!

    Alla rätt!!!!!!!

    Vad vann jag? Vad vann jag?

    SvaraRadera
  2. De här:

    http://lekmer.se/leksaker/bilar-och-fordon/junior-driver-garage-3-v%C3%A5ningar

    SvaraRadera
  3. Underbart!!!!!

    Jag hämtar den nästa gång vi repar.

    När ska vi repa?

    SvaraRadera