lördag 26 november 2011

Så hade man köpt alla julklappar (nästan)...

I dag tog jag och min fru en sväng till stan. Vi startade på Biltema och avlsutade på Toys"R"Us. Vi fick handlat alla julklapparna till våra barn. Jag tror aldrig tidigare att vi har klarat av de innan 1a december!!!
Jag rekommenderar varmt alla föräldrar att julhnandla på Biltema! De har mycket roliga leksaker och de är ofta billigare än i de stora leksaksaffärerna.
För dig som känner att du inte hinner gå i affärer och handla julklappar vill jag rekommendera nätsidan lekmer.se, där vi köpte nästan alla julklappar till våra barn förra året. Man får alla julklappar hemskickade med posten!!! Lite dyrare än ute i de riktiga butikerna men de kan det vara värt....

Julhandeln var i full gång på Toys"R"Us

Biltema har allt...

Dagens soudntrack: Pet Shop Boys "Shopping"

1 kommentar:

  1. Stan - antar att det är Göteborg du menar?.

    Ni vågar ju inte se Stenungsund som en stad, trots att ni har Mc Donalds, KappAhl, J.C och ett antal större kedjor att handla i. Fast det är gött att se komma bort oxå, som di säger.

    SvaraRadera