lördag 19 november 2011

Syster Ingrid på Backstage i Trollhättan 2009 - Minnenas television.

Jag äger inte rätten till de här bilderna, men han som gör de får gärna höra av sig om han har något emot att jag visar dem här.....

För jag måste bara få dela med mig av den här fantastiska kvällen på Backstage Rockbar i Trollhättan när Syster Ingrid spelade där den 28 augusti 2009. Tillsammans med de svenska punkbandet Mimikry visade vi gästerna på rockbaren att det är svensk punk som gäller. Det var fullt ös från start till mål. Vill även passa på att tacka Mimkry för en trevlig fest backstage. Det är inte varje dag man får äran att festa med Hjalle & Heavy!

Jag hoppas att vi får en anledning att komma tillbaka nästa år när vi släpper våran nya skiva.......























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar