tisdag 26 oktober 2010

Alla dessa möten.....

I dag har jag varit på jobbet i 12 timmar i sträck!
Eftermiddagen bestod av möte på möte på möte......... Nu är jag i alla fall hemma och tänkte gå och lägga mig ganska snart.

Jag fick förresten ett SMS från en vän som visat mitt blogginlägg om Ny musik på kommunala biblioteket för en biblotikarie som jobbar på Stenungsunds bibliotek. Hon hälsar att hon gärna visar sitt sorteringssystem för mig och låter sig även hälsa att man kan föreslå vilka skivor de ska köpa hem!
Jag ska dit om några dagar och lämna tillbaka böcker som barnen har lånat. Så jag kan ju alltid lämna in en önskelista!

Jag tycker att de ska köpa:
Hurra Torpedo "Kollosus from Makedonia"
Mr Bungle "Disco Volante"
Oz "Fire In The Brain"
Miss Kittin & The Hacker "First Album"
Rob Zombie "Hellbilly Deluxe"

......och några till som jag inte orkar skriva ner nu för nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar