söndag 3 oktober 2010

Ska låtarna bli klara nån gång?

I dag samlas Syster Ingrid för lite slutjusteringar på de nymixade låtarna.
Vi ska lägga på fler andrastämmor och fler gitarrpålägg. Jag hoppas att detta blir sista justeringen för nu vill jag faktiskt att ni ska få höra de nya låtarna också!!!

Innan Ingrid spelar in i dag så ska jag själv repa inför klubb spelningen på fredag. Jag har ett fullt schema idag.... Får se om jag hinner repa nåt mer i veckan annars blir detta genrepet. Fast jag brukar repa i bilen på väg till och från jobbet också. Så möter du mig på E6an tidigt en morgon sjungades för full hals så behöver du inte bli rädd (jag brukar i och för sig sjunga på väg till jobbet även när jag inte repar). Det är tyvärr lite svårt att träna på mina synth-solon i bilen, men jag har en leksaks keyboard under sängen som jag tar fram ibland.......

Det är svårt att träna solon i bilen.

Håll i er för på fredag smäller det!!!!!!!!!!!!

Dagens soundtrack: Roger Daltrey "My time is gonna come"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar