lördag 9 oktober 2010

Lördag morgon är bäst!

De bästa som finns är  morgonen efter en spelning. Att vakna tidigt för att gå upp och äta en fantastisk frukost med min familj. Det är skönt att bara sitta där vid frukostbordet och minnas tillbaks till allt roligt som hände kvällen innan. Samtidigt som min fru och mina barn sitter där framför mig och bara myser.
Jag tänker ofta på den här frukoststunden redan på kvällen innan konserten. Det är så värdefullt eftersom jag vet att min familj älskar mig lika mycket morgonen efter oavsett om jag gjort en bra eller dålig spelning. Bara den tanken gör ofta att jag känner mig lugnare inför mina framträdanden.


Våran frukost ser kanske inte ut så här.
Men det var en väldigt fin bild jag hittade.

I går strax innan att jag skulle gå upp på scenen, så tittade jag på ett videoklipp i min Iphone med min dotter när hon sjöng Ekorrn satt i granen. Jag blev inspirerad av hennes inlevelse när hon sjöng och samtidigt lugn över att se mitt ena barn mitt bland ljud från musik och folk på Klubben jag skulle spela på.
Framträdandet gick bra.... Jag ska berätta om det en annan gång. För nu ska jag bara äta en fantastisk frukost med min älskade familj (äggen är precis klara).

Tack alla underbara människor som jag inte kände som kom fram och kramade mig efter spelningen igår. Det kändes fantastiskt. Tack även alla underbara människor som jag kände som kom fram och kramade mig. Det kändes också fantastiskt .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar