söndag 17 oktober 2010

Höststädning.

Har påbörjat våran höststädning i helgen. Plockat undan altanmöblerna och röjt i förrådet. Varje år så kommer det en container till våran gata. Varje år slänger vi sjukt mycket grejer i den och tänker att va skönt...... nästa år behöver vi inte slänga så mycket. Men vi slänger lika mycket bröte varje år! Förstår inte var alla saker kommer ifrån. Vi la även upp en del gamla saker på Blocket i går. Gamla barnsaker som vi inte använder längre och min gamla basförstärkare. De tog 5 min att få sålt basförstärkaren!!!

Farväl gamle vän.

Det var med hjälp av basförstärkaren som jag rattade in min telefonröst i låten "Kärlek" som var en av mina första låtar som jag spelade in. Jag spelade in den på min 4-kalans digitalporta i våran gamla lägenhet på Hasselbacken. Basförstärkaren ligger även bakom soundet till "Skuggan" som är en gammal bortglömd pärla.

Skuggan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar