fredag 25 februari 2011

10 000 sidvyer på bloggen!


Då hade man passerat 10 000 strecket!
10 000 visade sidvyer. Vilket inte innebär ,som en del tror, hur många olika människor som läst bloggen totalt. Utan hur många gånger totalt som folk har varit inne och tittat på den sen jag började blogga i augusti.

Tittar man på diagrammet här nedanför så ser man att antalet läsare dalade under hösten (kanske för att jag själv "dalade" då) men att den nu har stigit igen. Det är extra roligt att kunna säga att februari 2011 har varit den månad hittills som bloggen blivit mest "besökt". Månaden är dessutom inte slut än så stigningen kommer att bli ännu högre på diagrammet.



Jo man får väl säga tack då! Till er som tar er tid och läser min blogg....... vilka ni nu är. Jag vill även tacka för alla meddelande jag fått. Både i bloggen, facebook och på myspace. Jag skrev t ex i går och efterlyste en Håkan Hellström låt som Anders Wendin (Moneybrother) sjungit ihop med Anders Widmark. De tog inte äns en dag innan jag fått en länk ifrån en läsare (tusen tack Rickard!).

Så därför avslutar vi detta inlägg med att Moneybrother sjunger "Brännö Serenad" och vid pianot sitter ingen mindre än Anders Widmark.



Ikväll ska jag dricka öl på Harrys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar