söndag 6 februari 2011

Macho Macho Man......

Jag har haft stora problem de sista dagarna att komma ut på Internet. Vet inte om de berott på vädret eller om det finns någon annan teknisk förklaring. I går var det med nöd och näppe som jag fick iväg mitt blogg inlägg. Tack vare min Iphone lyckades jag efter många försök få iväg några rader ut i cyber rymden och in i min blogg.

I dag överraskade jag mig själv med att gå på gymmet. Har inte varit där på över ett år. Mina klena armmuskler brukar göra sig påminda på gymmet just när jag ska lyfta tyngder ovanför huvudhöjd. Jag gör aldrig det annars..... Fast idag kändes riktigt bra faktiskt. Fast jag kanske ska vänta med att tala om hur jag känner mig tills imorgon. Såna där smärtor brukar ju dyka upp dagen efter.............. i någon form som kallas träningsvärk.


Jag hade tänkt lägga in musikvideon till Village Peoples klassiker "Macho Man" här. Men eftersom inbäddning av videon var inaktiverad på begäran så gick de inte. Därför får du klicka här eller här eller så får klicka här om du vill se den.

2 kommentarer:

  1. Nyårslöfte att börja träna? Ett bra beslut. Fortsätt så! ;-)

    SvaraRadera
  2. Löfte å Löfte......
    Jag har inga Löften.....
    Jag Löfter när jag vill!!!

    SvaraRadera