fredag 11 februari 2011

En helt vanlig fredag med familjen......... so far!

Än så länge har detta varit en helt vanlig familjefredag.
Jag och barnen har byggt med Lego. Ibland letar vi upp gamla ritningar på Internet. På websidan www.brickfactory.info kan man hitta alla tänkbara legoritningar. Gamla som nya.

I dag försökte vi återbygga denna gamla rymdbasen.

Annars har kvällen följt fredagsmönstret helt och hållet. Barnen tittar på Amigo och äter godis och jag har druckit en Sambuca. Men om drygt en timma kommer allt att förändras. Då kommer min chaufför och kör mig till en viss klubb i Göteborg. Plötsligt byts papparollen ut mot en svår synthkille. Fast bara för ett par timmar. Sedan är allt som vanligt igen.

Fast mer om de där imorgon..........................
(Än så länge är jag familjepappan som tittar på A-amigo A-a-amigo)


2 kommentarer: