måndag 14 februari 2011

Allsång till ett synthsolo.

Jag satt och tittade igenom de jag filmade på Page med min Iphone i fredags. De första jag gjorde var att av misstag radera bort filmklippet på den fantastiska låten "En dag på Zoo". Det var riktigt bra ljud på den också. Jag lägger istället upp ett klipp ifrån låten "Mia & Tom" en annan fantastisk låt.
En sak som gör de extra roligt att se Page live är alla Synthsolon. De gör dem gärna lite längre och mer lekfulla när de spelar live. Inte minst i de två just nämnda låtarna. Det är mycket lekfulla synthsolon i klippet här nedanför. Lyssna en bit in så hör du att till och med publiken trallar med i solot!!!


Jag vill även passa på att komplettera fredagen med lite eftersnack:

Johan:
Jag ber om ursäkt att jag skrev att du hade köpt en tårta till Page som du bjöd på. I själva verket hade du ju faktiskt bakat den själv! Och jag ångrar nu i efterhand att jag inte tog en bit när jag blev bjuden.

Lars:
Jag har kollat upp mitt Serienummer på min Moog the Rogue nu. Jag har nr 2548. Är de ett bra serienummer kan man ju undra?


Jonas:
Tack för den fina ÖIS bilden du mailade till mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar