lördag 28 augusti 2010

Nu är det lättare att kommentera min blogg!

Mina vänner har hackat på mig att det är så svårt att kommentera min blogg. Jag har fått ett par kommentarer i min blogg men för de mesta skriver folk på Facebook eller till och med på Myspace. Nu har jag iallafall gjort lite justeringar så att de ska gå lättare.

I dag ska jag vara konfrerencier på Hasselbackens dag. En favorit i repris från förra året. Jag funderar på om jag ska dra den där vitsen igen som jag drog förra året... Om den gröna bananen som blev sur på den gula bananen eftesom den var så omogen. Den gick hem rätt bra bland barnfamiljerna.
Jag ser mest fram emot att få höra lite bra band. Bland annat så spelar ett punkband från jörlanda... Jörlandapunk är de bästa jag vet!!! Som konferencier har jag ju dessutom förmånen att få träffa banden.

Jag tänkte blogga från min Iphone idag under dagen och hålla er uppdaterade från Hasselbackens dag. Detta inlägg är skrivet på min Iphone i min säng (där av kvalitén).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar