torsdag 25 november 2010

Fred Vom Jupiter!

Jag hinner sällan göra några längre inlägg på torsdagarna. Glappet mellan jobbet och innebandyn är kort och jag vill gärna hinna tjenixa på familjen också. Nu har jag en kvart på mig innan jag ska åka till Innebandyn. Får inte glömma att ta med mig matchtröjorna.....
Jag känner att jag varit i en svacka under ett tag, på grund av olika anledningar. Jag känner idag att jag är på väg upp ur den svackan (tackvare andra anledningar...). Detta firar jag med att lyssna på "Fred Vom Jupiter"!

Jag har förresten frågat ett par gamla inbitna Kungälvsbor om namnet på den gamla skivaffären i Kungälv som jag skrev om igår. Alla säger att den hette Tower records och Rocks i slutet. Jag hävdar fortfarande att den hette Sound De Light där emellan men jag får väl ge med mig tills vidare.....

Dagens soundtrack: Andreas Dorau "Fred Vom Jupiter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar